Przyjaźnie - najlepsi przyjaciele

Siemaneczko.
Od jakiegoś czasu mam taką rozkminę - czy najlepsi przyjaciele istnieją?
Jak to jest z tą przyjaźnią i czy przyjaźń damsko - męska jest możliwa?

Po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że..
W sumie to nic nie stwierdziłam haha.

No to tyle na dzisiaj.

Żartowałam😆

Przypomnijmy sobie czasy przedszkolne. To wtedy zaczynamy zawierać nowe znajomości, ale czy to są już przyjaźnie? No oczywiście, że nie. Dopiero, gdy jesteśmy trochę starsi, chodzimy do szkoły to dobieramy się w "grupki". Znajdujemy osoby, które są podobne do nas, czy to charakterem, czy zainteresowaniami. To wtedy, kiedy bliżej poznajemy jakąś osobę, rodzi się więź, zaufanie.

Czym tak właściwie jest przyjaźń? Przyjaźń to relacja, która jest oparta na wzajemnej szczerości, zaufaniu oraz życzliwości.

Czy przyjaźń damsko - męska może przetrwać? OCZYWIŚCIE, jak każda inna przyjaźń. Jedyne co jest potrzebne to wspólne zaangażowanie w tą relację, bo jeśli nie będziemy o nią dbać to zwiędnie, tak jak kwiat, kiedy go nie podlewamy. Przyjaźnie tak jak związki trzeba pielęgnować. Ci prawdziwi przyjaciele zostają z nami na zawsze, bez względu na wszystko. Bez względu na to co robimy i do jakiej szkoły pójdziemy. Po prostu zostają, a życie już nam pokaże czy było warto się angażować w tą relację.

Chciałabym jeszcze powiedzieć, że mam najlepszą przyjaciółkę na świecie, więc jeśli to czytasz (a pewnie tak) to będziesz wiedziała, że chodzi o ciebie :)

To tyle moich mądrości. Mam nadzieję, że to wszystko jest w miarę ładnie i składnie napisane. 
Buziaczki😘

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Woda dobra na wszystko.

30 motywujących cytatów

Cieszmy się życiem, bo "nic dwa razy się nie zdarza"