Jak być lepiej zorganizowanym? 8 skutecznych porad.
Witajcie!
Dziś temat, który może się przydać wielu osobom a mianowicie: Jak być lepiej zorganizowanym?
Przygotowałam dla was kilka punktów i mam nadzieję, że się przydadzą.
2. Wyznaczaj sobie cele
Oczywiście pamiętaj: najważniejsze rzeczy takie do zrobienia na dzisiaj powinny znaleźć się na pierwszym miejscu a te co są mniej ważne to na koniec.
3. Zaznaczaj w kalendarzu
Zawsze miej kalendarz pod ręką, czy to w telefonie, czy papierowy. To o wiele ułatwi
wam sprawę.
4. Kontroluj swój czas.
Bądź punktualny. Nie spóźniaj się, wszystko co masz zrobić rób na czas. Oddawaj prace w terminie.
5. Utrzymuj porządek
Staraj się utrzymać porządek w swoim otoczeniu, stanowisku pracy. Będziesz wtedy bardziej skupiony.
6. Nie odkładaj nic na później.
Każdy z nas na pewno bardzo dobrze wie, że odkładanie rzeczy na później to nic dobrego. Na później to znaczy kiedy? No i w końcu jest tak, że to co odkładamy nie dochodzi do skutku.
7. Skup się na jednej rzeczy
Nic dodać nic ująć. Po prostu skup się na jednej rzeczy, a nie na kilku, bo wszystko zaczniesz ale niczego nie dokończysz.
8. Zadbaj o siebie.
Wysypiaj się. Co najmniej 8 godzin dziennie snu bardzo dobrze ci zrobi. Rób sobie przerwy w pracy. Pozbądź się negatywnej energii.
I to wszystkie moje porady na dziś. Życzę wam powodzenia!
Dziś temat, który może się przydać wielu osobom a mianowicie: Jak być lepiej zorganizowanym?
Przygotowałam dla was kilka punktów i mam nadzieję, że się przydadzą.
1. Planuj
Nie od dziś wiadomo, że dobry plan to podstawa. Znajdź chwilę na to by zaplanować wszystko ze szczegółami. Czy to rano czy wieczorem - nieważne! Po prostu to zrób będzie ci o wiele łatwiej 😄2. Wyznaczaj sobie cele
Oczywiście pamiętaj: najważniejsze rzeczy takie do zrobienia na dzisiaj powinny znaleźć się na pierwszym miejscu a te co są mniej ważne to na koniec.
3. Zaznaczaj w kalendarzu
Zawsze miej kalendarz pod ręką, czy to w telefonie, czy papierowy. To o wiele ułatwi
wam sprawę.
4. Kontroluj swój czas.
Bądź punktualny. Nie spóźniaj się, wszystko co masz zrobić rób na czas. Oddawaj prace w terminie.
5. Utrzymuj porządek
Staraj się utrzymać porządek w swoim otoczeniu, stanowisku pracy. Będziesz wtedy bardziej skupiony.
6. Nie odkładaj nic na później.
Każdy z nas na pewno bardzo dobrze wie, że odkładanie rzeczy na później to nic dobrego. Na później to znaczy kiedy? No i w końcu jest tak, że to co odkładamy nie dochodzi do skutku.
7. Skup się na jednej rzeczy
Nic dodać nic ująć. Po prostu skup się na jednej rzeczy, a nie na kilku, bo wszystko zaczniesz ale niczego nie dokończysz.
8. Zadbaj o siebie.
Wysypiaj się. Co najmniej 8 godzin dziennie snu bardzo dobrze ci zrobi. Rób sobie przerwy w pracy. Pozbądź się negatywnej energii.
I to wszystkie moje porady na dziś. Życzę wam powodzenia!
Komentarze
Prześlij komentarz